keep it up.

Sitter fortfarande och funderar på om jag borstade tänderna imorse eller inte?
kan inte komma fram till om jag gjorde de eller inte,
och de stör mig!
Iallafall, har haft en. helt okej dag.
Började jättebra, men sen blev jag jätte trött och så gick inget riktigt som jag ville.
Men det blev ett gympa-pass på F&S idag,
Grymt kul denhär gången!
Kändes verkligen som om all träning gett något och jag kände verkligen att jag orkade :)
så de va riktigt skönt!

Nu blir det middag, blir något jag längtat efter flera dagar nu:
En enkel middag där man slänger ihop ALLT man är sugen på
keso, banan, äpple, kanel, och mmmmmh nu jävlar blir de en
riktigt god middag!
Träffade också min fina syster på vägen hem,
hon gjorde mig jätteglad som vanligt, och på något konstigt vis
så kändes allt bättre efter de, hihi :)
NU ska jag fixa käääk
Puss:)
SNART är de sommar!

Kommentarer
Postat av: Visan

Ja blev glad av att se dig med! :) Mina middagar brukar bli att jag slänger ihop det jag gillar och har hemma såklart, blir bäst så ;)



GE MIG SOMMAR! :D

2011-03-25 @ 09:38:39
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback