Nöjd :)!!

Blev en grymt skön springtur efter att ha ätit min havregrynsgröt med linfrön och blåbär!
YUMMI!
Kan inte riktigt uppskatta hur långt de blev, men ca 6-7km iaf,
ochd e rullade på riktigt bra!
Sprang hela vägen utan gångpauser, kändes hel skönt!
Solen värmde på och mina ny inköpta kläder satt som smort och gjorde min
löptur 100000 gånger bättre!
Känns mycket roligare när man trivs i de man har på sig!

Efter löpturen blev det styrkeövningar: Ben och mage  
sen en låååång stretching!
Har precis ätit lunch nu, fil m granola blandning, och lite diverse nötter/flingor/frukter.
Gott var de iaf!
Sen försökte jag mig på en övermogen apelsin, INTE gott!

Men till dehär blir de en knäckebröd macka med skinka!
Hihi, har även hunnit sätta mig ute på altan i solen med datan och
gjort en heldel skol arbete, känns mycket bra!

Hörs senare! :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback