Nu har jag suttit i ett stridsflygplan!

heeeftigt!
Hade studiebesök på Ärna brandstation idag,
dem hade ett "gammalt" stridsflygplan "viggen" som vi fick sitta i
rätt häftigt om jag får säga de själv!
Hade de inte varit för att mimmi har bilderna så hade ni fått se en bild,
men tyvärr..
jaja, de va kul iaf!
Sen fick jag vääärldens spänningshuvudvärk (tror jag de va?) och mådde illa
åh kände mig sjuk..
Efter att vi slutat så gick (observera GICK) jag till boländerna med huvudvärk i bakfickan
men dock ett väldigt fint väder!
Gick såklart en omväg och när jag väl kom fram gick jag in till Team sportia
men dem hade inte fått in nå snygga löpar tights
så jag gick vidare mot IKEA och hittade stadium :)

Så nu har jag ett par fina löpartights, en bra långärmad löpartröja och en bra gym t-shirt!
Känns fint och de ska helt klart invigas imorrn! :D
Nej hörs senare, imorrn är jag ledig ;) PUSS!
Ett sånthär plan satt jag i ;) hihih

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback