perfekt!

Sånnahär lördagar är mina favorit dagar! 
Har redan hunnit vara ute på en löptur 5km, strethat läääääänge,
ätit en supergod frukost, och klockan är bara halv 11!
Hela dagen framför mig :)
Känns riktigt skönt, har en del plugg jag behöver fixa, så de känns bra
att ha lite tid på sig. 
Hoppas även på att få komma ut på en promenad så man kan njuta
lite extra av vädret! 
Inte varje dag solen värmer såhär pass :)

Min frukost bestod iaf av: 
Smoothie fylld av nyttigheter:
- blåbär
-lingon
- ½äpple
- kanel
- agavesirap
- naturell fil
- apelsin juice
- lite vatten
- ½banan
Och yummi! En perfekt frukost smoothie :)
Linda hade dessutom bakat ett supernyttigt bröd av olika frön och glutenfria mjölsorter,
riktigt gott!
En riktig lördags frukost :)
När mamma å pappa kommer hem så blir det en glutenfri semla som mamma bakat,
ska bli kul att prova ;)

Dessutom får jag träffa båda mina fina systrar idag! 
Det är lycka! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback