Raw food bollar!

Såhär på kvällskvisten, vid pluggtider behöver man en liten extra kick!
Så de blev raw food bollar, första gången jag provar faktiskt :)

Ingredienserna var:

  1. Dadlar
  2. katrinplommon
  3. russin
  4. solroskärnor
  5. krossat linfrö
  6. jag hade i nån nötblandning också, av massa olika nötter :)

Det blev sött, men gott!
och nyttigt!
Ett superalternativ till godis.
Självklart kan man variera innehållet, blanda med fantasin!
Men sen är det bara att mixa allt, rulla till bollar och
rulla i kokos eller annat gott :)

Ja, jag är tråkig som vanligt och tog inga bilder, ska förbättra mig!
Bilden blir någon från google hämtad härifrån
Nu är jag på pluggnivå igen!
Pusss :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback