Skön runda!

Blev en 5km runda som sagt,
riktigt skönt!
Tog ca 25-30min, mitt mål är att minska tiden med
10min, till min idrott uppggift, har bestämt mig för att genomföra de också :)
(vi behöver inte genomföra egentligen, bara en plan över hur vi ska klara det)
så de ska bli kul att se ifall de blir någon förbättring! 
Ska ju vara med på blodomloppet den 31maj,
5km blir det då! ska se till att va på TOPP då!

Till frukost blev det en skål fil med äpple, kanel och granola
samt 1skiva fullkornsbröd och ingefära te! 
Får inte (!!!) bli sjuk nu, allt är på topp, motivatinen, kondisen är
mycket bättre, känner mig starkare och allt är bra!
Så får inte gå å bli sjuk nu, men de ska jag inte heller :)

Så därför laddar jag upp med ingefära te och ska ta lite vitlök snart! 
Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är något fel på dig, höhö ;) Eller mig .. fast troligen dig!

Ja vi är nog där då :D Om det inte dyker upp något för Alón. Då ska vi alla dra till ikea på morgonen och äta frukost, GÅ dit. Puss Kvinna

2011-03-26 @ 10:50:05
URL: http://braandts.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback