sovmorgon åtminstone..

Ja, jag har ju iaf sovmorgon..
Kanske inte bästa dagen på hela veckan,
hade tänkt dra ut å springa imorse, men de va "dåligt" väder,
så jag låg kvar i sängen och drog mig 45min till :)
Om jag har tur så hinner jag gymma idag, OM jag har tid!

Slutar senare än vanligt (enligt shemat) och ska möta upp min fina vän jossan
halv 5, så vet inte riktigt om jag hinner :/
Men hoppppppppppas! 
Vill VERKLIGEN gymma idag..
Inte så stor lust att springa idag, så förhoppningsvis.. :)

Men det visar sig!
Har annat att tänka på nu, som tar upp alltför mycket energi, den energi jag behöver.
Hmmm, måste.. tänka.. på.. nått.. annat..
Äh, vi hörs sen, håll tummarna för att jag hinner gymma!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback