träningsöversikt v. 9

Söndag igen, och de blir såkalrt en översikt för träningen v.9!

Måndag- Promenad, ca 4.5km (inget spec.)

Tisdag- Kungsberget!

Onsdag- vila

Torsdag- gym kondis 5.2 km + lite mage

Fredag- Simning

Lördag- långpromenad 1h och 45min

Söndag- kort promenad.(vila)

Så veckan har gått helt OK.
Skulle helst vilja se lite fler gympass och mer löpturer än promenader,
men så går de när inte vädret räcker till!
Har inte haft sådär suuuper mycket tid heller faktiskt,
men har hunnit med rätt bra ändå :)
Det har inte blivit mycket stretching nu i veckan, måste ändras på!

Nästa veckas planer ser ut ungefär likadant fast mer gympass.
Imorrn blir det spinning iaf, första gången jag testar på spinning så de ska bli intressant :)
Blir bas eftersom jag inte vet hur de går till, lika bra att börja lugnt,
börjar också känna mig lite lite sjuk, så jag kör på stor kur idag och har bara
gått en jättekort och lugn promenad i skogen :)

Så nu väntar en skön söndag på mig!
Soffan nästa? :)



Kommentarer
Postat av: Jane

Inte alls mycket :) Den är ju i metall så den är dyrare att köpa in, men eftersom den är begagnad så får du den för 20kr om du vill? :) Sedan kommer ju frakten, jag kommer inte att tjäna något om jag lägger ut för det, men jag vet inte vad den kommer att gå på. Men om man lägger en 30kr där, men då blir det helt plötsligt dyrt... hatar frakten här hemma, den är verkligen svindyr! Du får den om du vill, men säg till innan för den ska koka i 6 timmar för att steriliseras :)

2011-03-06 @ 14:06:11
URL: http://bombshellbitch.tk
Postat av: Jane

Jag har precis börjat koka ditt smycke. Maila mig på adressen som jag skickade på med din adress (eller vart det är du vill att jag skickar smycket) så skickar jag vart du skickar pengarna, för du har internetbank va? :) Känns bra att det kommer till användning! Kram

2011-03-06 @ 21:16:24
URL: http://bombshellbitch.tk
Postat av: Jasmin



Kika gärna in på min bloppis och kolla om du hittar något som passar dig :)



http://jazii.blogg.se/2011/march/bloppis.html



Puss!

2011-03-07 @ 19:27:59
URL: http://jazii.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback