träningsöversikt v.12

Så, nu kommer veckans översikt!
Har inte blivit mycket bloggande idag, har haft fullt upp :)

Måndag- sjuk (vila)
Tisdag- Morgonpromenad 4km, löptur 5km
Onsdag- promenad
Torsdag- Gympa 45min
Fredag- Gym mage, armar, ben
Lördag- morgonlöp 5km, promenad 5km
Söndag- morgonpromenad 5km, promenad 1h o 40min

Veckan har varit fullproppad av kondis!
Blir förhoppningsvis mer gym nästa vecka, men kondisveckor gillar jag!
Kändes som om hela veckan raserades när jag var sjuk i måndags,
men jag blev snabbt frisk och körde fullt ut!
Veckan har varit TOPPEN med andra ord, och jag är supernöjd :)!
Känns skönt att vara nöjd, har i några veckor nu känt mig lite missnöjd med veckorna
pga. att jag inte gett fullt ut, men nu känns de riktigt bra!

Imorgon blir det förhoppningsvis spinning!
Ser framemot träningen nästa vecka, ska köra fullt ut och hoppas på lika bra resultat!

:) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Visan

Shit pommfritt vilken bra vecka! :) Kör inte slut på dig bara plutto :) Härligt härligt iallafall! :D

2011-03-28 @ 10:16:22
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback