Underbart!

Så himla skönt!
Kunde sova längre än till 7 imorse! jiho :) haha,
vaknade kl 8, men drog mig till kvart i 9, hur skönt som helst!
Speciellt skönt var de när solen sken in!
Superbra dag att vara ledig på!

Så jag drog på mig mina nya träningsbrallor (som sitter PERFEKT) och nya träningströjan,
och jag e supernöjd över de jag köpte igår! :D
speciellt nöjd är jag över tightsen, brukar inte hitta några som jag gillar,
men kan ju säga att jag föll för demhär direkt <3

Nu är frågan om jag ska springa innan frukost och ta vara på de grymt fina vädret,
eller om jag ska vänta lite och se om de blir varmare, för just nu är
de lite väl kallt, -5 ..
Nä vi får se hur jag gör :)

Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback