5/5

Nej ingen bra dag idag..
Kände redan imorse att jag var seg och vaknat på fel sida,
har vart trött hela dagen och humöret har gått uppochner.
Har en heldel skolarbete att tänka på, och utöver de så händer det
en massa andra saker som jag måste tänka på och,
nä fy.
Får ingen riktig ordning på något just nu,
ska bli skönt att få åka till v-ås och vara där ett tag nu,
eller ett tag, en helg, haha!
Men alltid något, brukar kännas bättre då :)
Imorrn är de fredag, någon som missat de? nä tänkte väll,
haha, blir middag med päronen (längesen jag åt fredagsmiddag hemma nu,
vi brukade, nästan, alltid äta räkor, avokado och lite småplock på fredagar)
så de längtar jag faktiskt lite till.
Sen åker jag till W, blir plugg på bussen, så de känns skönt att kunna utnyttja lite
tid där :)

Nä nu blire plugg,
förmodligen ingen träning idag, känner mig sjuk och riktigt seg idag,
nästan så jag funderar på att vara hemma imorrn..
Men de får vi se!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback