9km!

Så äntligen hemma!
På idrotten skulle vi orientera, haha!
Jag gick i en grupp på 5st och ibörjan så gick det faktiskt bra!
Sen när vi skulle gå hem började det spåra ur, sakta med säkert.. ;)
Haha, så vi gick runt i skogen i 2h, och försökte hitta
tillbaka, tack å lov så gjorde vi det tillslut tack vare några joggare i skogen,
ojojoj sicken tur!
klockan var då runt 1-tiden och jag som hade tänkt gymma funderade snarare
på att åka hem eftersom vi inte ätit någon lunch, (har sen lunch på fredagar),
men som tur va så hade jag tagit med mig nötter som jag kunde knapra på,
fick lite engergi av det och stack till gymmet,
tänkte att jag skulle springa på bandet men kände mer eller mindre på mig att jag
skulle hoppa av lika fort som jag ställde mig på det,
men oj så fel man kan ha!

Blev 9km på bandet idag!
Dock en urusel tid, men det kvittar! (sen tror jag faktiskt inte att tiden stämmer med kilometrarna..
bortförklaring?)
Det var iaf kul, förutom att jag fick blåsor under fötterna (igen)......
Inte lika kul!
Men skönt att få ta ut sig,
så nu har jag kommit hem och gjort en SUPER god smoothie!

Hade yoghurt med anans, banan och kokos smak hemma som fick slinka ner med
1banan, massa olika bär och mjölk, YUMMI!
Blev en riktigt riktigt härlig konstistens på smoothien och mums,
hur god som helst!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback