Blåsigt värre!

Blev en kort skoldag idag med :) Skönt!
Hade prov andra lektionen som ändå gick helt okey!

Efter skolan blev det gymmet, känner mig duktig som gick
dit själv trots att jag tycker de är jobbigt, haha!
Kändes bra iaf ;)
Blev armar och ben idag, sen lite mage på stretchen.
Men de gick faktiskt väldigt bra,
stod 20min på crosstrainern också, haha kul ska jag inte säga
att de va, men inte pest å pina heller som jag brukar tycka.

Äh bra gick de iaf!
Höll på i 1h30min och såklart glömde jag ta med mig något att
äta efter träningen, eller, jag hade med mig en banan, men
den slank i innan träningen som lite extra energi.. haha ;)
jaja!
Nu äre fullt upp med plugg som gäller!
Hörs sen, puss! :)
Sugen jag blev på att baka bars igen..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback