detdär med plugget...

Hehe, hamnar lite på facebook och på lite andra ställen när jag ska
söka på internet om katetrar.. kanske lite mer intressant att läsa
om annat och måla naglarna. 

Iallafall, kollade på en dokumentär om östersjön igår,
Vart riktigt putt när jag såg hur sjukt det var,
och framförallt äckligt!
Kom och tänka på dethär med vegetariskt,
jag brukar vanligtvis inte äta så mycket kött förutom på helgerna då vi kanske
grillar eller så,
när jag lagar mat (vilket inte händer så superofta, men nångång i veckan) så gör jag alltid
vegetariskt, mest för att jag inte gillar att hålla på med kött, men också för att jag
tycker det är gott.
Det ska jag absolut fortsätta med och jag rekomenderar er att kolla på den dokumentären
på SVT, här hittar ni dokumentären

Jaja, nu har jag iaf gjort ett gott försök att förändra lite,
Är väll inte direkt en miljömännsika så, men tror nog att alla kommer få en
liten tankeställare när man kollar på dokumentären.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback