Detox dag 1&2

Jaha, igår till frukost blev det:
  • Turkisk yoghurt med kanel och tärnat äpple, linfrön och pumpakärnor,
    Havremjölk med blåbär, ännu mera blåbär och spirulinajuice å grönt te.
    Ingen dålig frukost här inte!
Lunchen minns jag tyvärr inte, men nått liknande frukosten.

Middagen bestod av en bit lax och grönsaker.

Lördag
Frukost- soyayoghurt med ett tärnat äpple och kanel. vitt te (gröna är slut här...känner mig skyldig)
Och ett glas spirulina juice.

Lunch- 1ägg och soyayoghurt med linfrön och solroskärnor. (blir massa frukostmat här..? haha)

Middag- kikärtsbiffar med grönsaker.

Egentligen ska man helst bara äta flytande föda på morgonen, men jag valde att äta
fast "mat" nu, för att jag är hos W och han har inte mycket som jag ska äta i hans kylskåp
om man säger så.. :p

Jaja, mer om mat senare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback