Fransk chokladtårta!

Jahaja, hunnit med ännu en dag i skolan och på gymmet!
Har varit på studiebesök på kematoriet..
vet inte om jag ska skratta eller gråta, :p
Lite hemskt var det att se barnkistor och sen att man fick kolla in i ungnen där
dom brände kropparna, fick se skallbenet.. hehe
Intressant men värt att notera är att det luktade äckligt! 

Sen blev det ett styrka medel pass, och jag kände mig starkare än förut!
Orkade göra fler armhävningar, hålla tempot även i slutet och
allt bara flöt på!
Kände mig bäst helt enkelt :) Om man får säga så hehe.
Idag har faktiskt varit en bra dag, har haft en heldel tippar denhär veckan,
mycket pga. att vi har mycket i skolan nu,
men tackvare en fin present av mamsen och papsen så kändes allt snäppet
bättre. (ja, jag är materialist... hemskt nog.. hade dock blivit glad av en kram också) 

Nu har jag iaf bakat en fransk chokladtårta med apelsinsmak tills att vi ska fira min älsklings födelsedag! :D
Hoppas han gillar den trots att det är en mäktig chokladtårta.
Nä ha en fin kväll, och imorrn, då är det fredag!
NJUT
det kommer bara en fredag denhär veckan ;)



Blir en bild på oss bara för att han fyller år imorrn,
och kanske lite för att jag tycker bilden är fin, haha :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback