fredagen den 13..

i ett nötskal!

BLÄ va lessen jag blir :(
Dagen började ändå helt OK, en lektion inställd och allt blev kaos,
haha nej inte ritkigt en a,
gick på stan och kolla efter jeans, hittade ett par, men skulle behöva dem i en
mindre storlek eftersom dem töjer sig så lätt, så hoppas dem får in de snart:)
Iaf, sen köpte jag en banan och lite lunch som jag tänkte
att jag kunde äta på bussen till rimbo, så jag gick iväg och gymmade,
kom på att jag glömt handduk, så jag köpte en där för 30spänn,
bytte om och skulle låsa, hade såklart glömt låset också..
så de va bara att gå tillbaka och köpa ett lås. 

Gymmet gick hur bra som helst!
Blev biceps/triceps fra.lår/bak.lår och bröstmuskler!
Kändes sjukt bra!
Sen körde ajg crosstrainer, haha, jag kom 9km på 32min! haha,
okej, lite lättare med cross än att springa, men jag som verkigen inte brukar
gilla crosstrainer, de kändes hur kul som helst! :D
Supernöjd :)

Sen krångla de till sig ännu mer..
W är jätte sjuk, på hans födelsedag.. han ville sova och vila upp sig ordentligt så
han förhoppningsvis kan komma imorrn, så jag bestämde mig för att åka hem,
och då hade jag köpt lunch i onödan, jaja den  god iaf!
Men sjukt tråkigt att han är sjuk just idag!
Mina planer gick i kras om man säger så :/

Hoppas han blir frisk snart! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback