Minigolf.......

Skolan gick riktigt fort idag, eng kollade vi på film och etiken
pratade vi om lite frågor osv,
sen skulle vi egentligen spela brännboll på idrotten, men eftersom
vi var så få idag så drog vi och spelade minigolf :)
Eller, vet inte om jag skulle gjort en glad gubbe efter de, hahaha!
Jag tycker minigolf är jätte kul i teorin, men i praktiken..
då va de inte lika kul längre, haha!

Grejen är att de är roligt dem 10 första banorna,
sen tröttnar jag, så de skulle vara perfekt om man kunde få spela
på 10 banor ist för typ 20, haha :P
Nä men det va helt ok,
tänkte dra och gymma sen, men insåg att jag skulle behöva energi
eftersom vi inte ätit lunch, så jag åkte hem istället, och nu sitter
jag å äter fil och en macka :)

Sen blir det nog en löptur tror jag! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback