motig runda

Haha, ja det går verkligen upp och ner för mig nu,
Ibörjan av springrundan var den RIKTIGT moitig,
jag gick typ 50% i början och var inte alls på humör,
sen så bestämde jag mig för att göra precis som jag kände för,
så jag sprang, gick, sprang, gick och spurtade, joggade
och gjorde allt möjligt som jag fick för mig, riktigt skönt faktiskt,
och det vart en runda på nästan 7km :)

blev en heldel intervaller och springa upp och ner för backar,
precis de jag var sugen på!
och i slutet av rundan vart jag på riktigt bra humör, nice :D

Nä nu ska jag packa inför v-ås och äta goooood middag :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nån slags mätare för hur långt du springer eller hur vet du de?

2011-05-06 @ 23:15:01
Postat av: Svar:

Nej, jag går in på www.iform.se och räknar ut min runda där varje gång jag kommer hem :)

2011-05-07 @ 10:50:49
URL: http://ssuslin.blogg.se/
Postat av: Visan

Precis som man ska göra! Som man känner för, då blir allt såååå mycket bättre! :) PUSSIPUSS!

2011-05-09 @ 08:04:42
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback