MUMSsallad!

Kom hem vid 6tiden, middag!
Dem andra åt grekisk omelett, men jag drog snabbt ihop en gudomlig sallad
med stort S!
Blandade i det mesta jag hade hemma, salladshuvud, paprika, tomater, gurka,
norikrinklar (alger), solroskärnor, pumpakärnor och ringlade över olivolja!
Kan säga att de blev ett BERG av sallad på min tallrik,
hur gott är inte de!?

Och vem var det som sa att de är jobbigt att laga mat?
haha ;)
Gick på typ.. 5-10min och blev mumma.
Nu var det så att jag fick lite bråttom eftersom jag kom hem när
mamma börjat laga mat, så hade inte så lång betänke tid, annars hade
jag nog slängt ner något mer matigt också, men jaja :)

Blir det till lunch imorrn också, ska på studiebesök i öregrund,
svenska sjöräddningssällskapet tror jag de hette.
Så tar med mig lunch dit, gott ska de bli, denhär gången tärnade jag ner ett äpple också.

Jaja, där har ni ett gott, snabbt och enkelt recept på detoxmat!
(ett plus är att de kan varieras i määääängder!)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback