nää...

Vart sjuuuukt sugen på att dra ut på en spring-runda,
men jag ska stanna inne idag, känner mig såseg och småsjuk
och som alla vet är det inte bra att träna när man känner sig sjuk,
vilket jag har svårt för att fatta,
för jag gillar inte att vila, men idag blir de vila, och därmed basta!

Haha, jag har iofs vilat i 3-4 dagar nu.. vad är dehär?
haha skyller på att jag har haft fullt upp med valborg osv.
har också känt mig otroligt lat!
Det var längesen jag gjorde. (eller?)

Jaja, idag blire iaf nya löpskor till mig (som jag kanske redan sagt), skönt
för jag behöver verkligen ett par nya!
Imorrn blire nog gym för min och mimmis del,
sen får vi se vad som händer :)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback