Nu bär de av..

mot västerås.
Har massa skolarbete att göra, så passar bra med en lång bussresa
så man får lite tid till att plugga :)
Förövrigt så blir de nog en plugghelg också, men de är en annan femma.

Skulle egentligen åkt imorrn, men av olika orsaker så bestämde jag mig för att
åka dit ikväll istället, känns bättre så, skönare att åka buss på kvällen också.

Jaja, nu vet jag iaf hur man mobil bloggar, haha ;), så kanske slänger in nått inlägg
på vägen om jag får tråkigt och kommer på något vettigt.

Puss ha en bra fredag!
Always look at the bright side of life.

Trots att det känns otroligt tungt ibland..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback