På språng!

Hade sovmorgon imorse, så jag tog vara på den och gick upp kl7
för att gå ut på en power walk, gick dem 20 första minutrarna
sen fick jag nån kick och började springa, så de blev en powerwalK/springtur
sådär på morgonkvisten! 7km blev det ungefär, gick riktigt bra,
och steget kädes mycket lättare än vanligt :)
Härliga tider :D

Sen blev de snabbt in i duschen, klä på mig och fixa lunch till idag,
ska prata om projekt arbetet på lunchen idag, så det blir lunch i skolan,
hade glömt tagit fram matlåda igår, så de va bara att värma på lite mackor,
slänga i keso i en burk 1 äpple å en morot fick hänga med ner i lunch påsen.

Slängde ännu lite fortare ihop en smoothie till frukost som jag sitter och dricker nu,
MUMS säger jag bara!
Glömde dock ha i havregryn som är både mättande och nyttigt att ha i,
jaja :) 
Hinner inte fixa iordning så mycket mer nu, men som tur är e de inte långt
kvar tills lunchen ska ätas hihi :).
Ha en bra tisdag alla! Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback