regn!?

Jag har precis sett, eller ser just nu något riktigt häftigt,
de spöregnar på ena sidan av husen och på den andra sidan regnar det
INGENTING, nu har det börjat dugga smått, men de regnar ritkigt ordenligt på
den andra sidan, lite häftigt, ser precis vart gränsen går! 

Har iaf vart ute och gått 7-8km, skönt! 
Har känt mig småsugen på saker hela tiden, går runt hungrig på efm. jämt typ,
och har bara kännt mig allmänt seg, vet inte riktigt varför jag känner såhär,
men det är nog bara en period som går över. 
Hoppas jag!

Har käkat kikärtspaté, riktigt gott! Ett tips till er som inte vet vad ni ska göra för mat,
ska dock stå i ugnen 1h, men går annars fort att göra.
Mumma!
Ikväll blir det proteinglass i form av (vanilj)kesella mixat med (frysta) bär, lite kvällsmys
för att Linda åker å tågluffar imorrn så blir det väll lite trevlig stund innan hon åker :)
Mysps!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback