regnig fredag!

Jaha, regn idag, ganska mysigt faktiskt. 
Idag har jag 2lektioner i skolan, sen ska jag ner på stan och kolla lite, sen blir
de hemgång!
Igår va jag å papsen på bilutställning med lotusen, de va kul,
kanske lägger ut lite bilder sen, om jag fick någon bra bild, haha :p

Har dessutom fått nå konstig grej, jag är ständigt sugen på sötsaker!?
Jag som absolut inte brukar känna nå större behov, har helt plötsligt börja
gå runt å små äta och letar efter godsaker i skafferiet,
va är dehär?

Så nu har jag bestämt mig för att köra en detox-kur igen, som börjar idag!
Haha, har tänkt att jag ska göra de jätte länge, men har aldrig blivit av riktigt,
så lika bra att ta tjuren vid hornen och göra de.
Har druckit havremjölk med blåbär, ännumer blåbär, grönt te, ett äpple och spirulina juice!
Blev en riktigt blågrön spirulina juice, och de smakade bläääää! 
Fick en burk av linda med spirulina, och den smakar inte alls som min, hennes är riktigt
BLÅGRÖN och smakar.. alger...
min är grön och smakar typ inget. 

Haha, jaja, känner mig mätt å belåten nu, hade ingen soyayoghurt hemma, därför de blev
så "lite" frukost idag, har inte handlat än.
jaaajaa, ha en fin fredag nu alla!
Återkommer om ämnet detox senare, vad de innebär osv. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Visan

Tycker du kör detox lite titt som tätt, det är bra :) Jag blir alltid extra sötsugen precis innan jag ska få mens (bra att veta va:P) men det kan ju kanske vara det :)

PUSSPUSS SÖTNÖT!!

2011-05-27 @ 08:54:39
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback