Stavgång med rus!

Satte mig med svenskan efter jag ätit "lunch", och fixade klart lite
uppgifter, skönt!
Sen kom päronen hem och de är träningsdag för dem båda och jag kände
mig lite små seg och sugen på att komma ut,
så jag drog på mig träningskläder, tog stavarna och tog en tur i skogen,
va lite småsegt i början, men piggnade till fort och vart på superhumör,
sjöng i skogen (hoppas ingen hörde mig) och fick helt plötsligt för mig att springa,
tänkte på de min syster sa till mig att va inte rädd för att prova,
de värsta som kan hända är att du blir trött!
så jag satte fart på steget och bokstavligt talat flög fram!
Det var så sjukt härligt att bara få springa och springa så fort jag ville
och nu tänkte jag också på det lovisa sa till mig, att verkligen ta ut steget och överdriva,
OM jag gjorde!

Va så himla härligt! 
Jag som kände mig småseg är nu superpigg och faktiskt sugen på att ta itu med
lite mer skolarbeten :D
ÅH va härligt.
Men först, kikärtsbiffar till middag!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback