Tid är bara något som vi människor hittat på..

.. för att få kontroll över saker och ting.
Det brukar kännas bättre när man tänker så om man är stressad över något,
som imorse, jag vill ofta gå upp i tid för att kunna utnyttja dagen så
gott de går, men imorse ville jag bara ligga kvar i sängen, och kände mig jätte
stressad över att inte vilja gå upp och göra något,
sen tänkte jag på detdär, och det kändes helt plötsligt mycket bättre.
Vet inte om det bara funkar på mig, men kanske någon där ute känner likadant.

Är iaf i Västerås nu, skönt!
Känner mig dock riktigt seg, så de blir nog en film-dag idag, det är ju inget super-väder
ute, så de känns lite bättre, haha ;)

Gårdagen var kul, massa resande överallt i mina höga pumps (blåsor idag....),
men de va trevligt ändå, hamnade på fest hos Robin&Jimmy på kvällen,
det var trevligt, vart inte så sent, sista bussen till v-ås gick ju kvart över 12,
men de va helt okey ändå :)

Nu ska jag ta en morgonpromenad (till brevlådan och tillbaka) med min skadade pojkvän
som hoppar på krykor,
haha vi hörs :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback