Tisdaggggggggg

Sovmorgon idag, skönt! :) 
Vaknade 10min innan klockan ringde efter att ha sovit i 9h,
inte illa!
Fick verkligen sova ut, det märks verkligen, känner mig utsövd! :) 

Böjade dagen med en smoothie gjord på olika bär, havremjölk, lite vatten,
1banan nyponskalspulver och linfrön! 
Gott :)
Sen ut på en härlig morgonpromenad!
Så nu har jag duschat, och sitter nu oh äter lite lunch innan jag
drar vidare till skolan :) 

Dagen har börjat väldigt bra än så länge, och de är min 4:e dag utan bröd,
jag är inte alls lika sugen på snabba kolhydrater längre, visst saknar jag mitt
surdegsbröd med solrosfrön lite, men snart så :)
Har klarat mig väldigt bra faktiskt, äter andra sorters kolhydrater nu under
detoxen och det funkar väldigt bra för min del :)

jaja, hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Visan

Plutto, det är inga snabba kolhydrater i surdegsbröd :) Tvärt om, massa bra kolhydrater! Ses på fredag om du är hemma då! :D PUSS!!

2011-05-31 @ 11:34:55
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback