Torrborstning.

Gör mig redo för morgondagens sol och torrborstar hela kroppen
och peelar bort alla döda hudceller, känns fräscht!

Imorgon blir det kort dag, med ett stort prov....
Känns lite segt faktiskt, jag som faktiskt inte kan så mycket,
hoppas de går bra!

Hoppas på lite träning imorrn också, men de ska nog bli av ;)
Nu ska jag plugga ännu lite mer och fixa lite annat kul,
planera till helgen då min älskling fyller år, hoppas han inte läser dethär,
men är det någon som har bra tips på presenter man kan köpa till sin pojkvän!?

Nej nu måste jag plugga!
Blir en bild på mig i min nya kinahatt :)
även fast man inte ser så mycket av den och jag bjuder på den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback