very fullt upp!

Har inte hunnit blogga än, som ni kanske ser.
Har haft skola, "lång" dag, kommit hem med väääärldens huvudvärk
och satt mig och pluggat, tog en alvedon, vatten och fil.
Nu mår jag bättre :)

Blir nässelsoppa ikväll alá mig.
Har aldrig gjort det förut, så jag hoppas de blir bra!
Dock har jag plockat stora blad och inte skott, hoppas de går lika bra
de.. hehe de märker vi ;)
Nu har jag iaf gjort klart ännu en uppgift som jag kan stryka av från listan,
skönt!
Sen är det bara att fortsätta plugga igen,
lika bra att köra fullt ut nu innan slutet så jag verkligen kan förtjäna mitt sommarlov ;)

Näää nu måste jag börja fixa mat! :)
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback