1:a advent!

Första snön och första advent, härligt! 

Firade pappa idag som fyllde år i onsdags, och jag har kämpat med
tårtan hela veckan! 
Men bra blev den, tillslut ;) 

Planen var egentligen att göra en ferarri-tårta, det skulle vara en ferarri ovanpå tårtan,
men eftersom det inte gick att använda karamell-färg till SP:n så kunde jag inte göra det,
men planer är till för att ändras!
Det blev istället en stor lotusblomma ovanpå tårtan som symboliserade våran älskade
kisse Lotus, som gick bort förra vintern, och pappas dröm-bil som han köpte för något år sedan
(och sedan tröttnat på och sålt för att börja drömma om nya bilar, haha)
en lotus!
Kändes ganska passande alltså :) 

Vart en bra kväll med gott käk och god tårta!
Var faktiskt nöjd ändå, trots att jag ett tag trodde det skulle gå.. ja ni vet vart :p
Tårtan before dekorering:
Ser inte sååå god ut, men fyllningarna är:
Daimfluff
marsankräm
massvis med blåbär
banan
Efter dekorering:


Fick ingen riktigt bra bild på tårtan tyvärr,
men lite iaf :)! 

Så nu är det bara att ta nya tag inför den kommande veckan!
Är ledig torsdag och fredag så det är skönt,
dags att styra upp träningen känner jag! 

Hörs snart igen :)
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback