effektiv!

Vart en ytterst effektiv dag idag! :) 
Har fått göra massa nytt på jobbet idag, har fått sett stora sår efter operation
och omläggningar! 

Efter jobbet gick jag iväg till blodcentralen och gjorde lite tester,
så förhoppningsvis är jag snart BLODGIVARE :)! 
Känns kul att få bidra med någonting, verkar som om jag har bra järnvärde i blodet iaf,
tur, jag trodde ett tag att jag hade brist, men icke ;)! 

Sen hem, och dega ner mig i soffan med avokado, keso, päron, mandarin, kokt ägg och morot!
Hade inte sån super-lust till att ställa mig och laga mat, så jag tog lite av vad som fanns,
och gott blev det!

Något som jag vart lite ledsen över är min träningsdipp..
Det gick ju så himla bra ett tag! Och sen pang ner i backen igen..
men dippar är till för att komma ur dem starkare, och efter regn kommer sol!
Efter nedgång kommer uppgång :)

Så jag bokstavligt talat slet mig ur från soffan och drog på mig springskorna,
det var riktigt skönt måste jag säga! 
Kändes himla himla skönt att få komma ut och rensa lite tankar.
Så nu känner jag mig mycket mer manad till att åka å träna på onsdag! 
Imorrn jobbar jag morgonpass, så då blir det nog bara en promenad.

Hann lägga upp lite hur jag ska träna nu resten av veckan, och kom fram till
att jag har ganska bra då jag jobbar kväll på onsdag, vilket innebär att jag kan träna
på f.m.
På torsdag-fredag är jag ledig, då kan jag springa på dagen, och sen jobbar jag dag på lördag
och kväll på söndag, hinner alltså med en heldel pass iallafall :)! 

Det är min plan iaf!
Får se hur den följs, haha.

Ha en bra kväll :) Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback