Fullt upp..!

Med tårtbakning och allt vad en pappas-födelsedag innebär :)
På söndag blir det firning och då blire en god tårta!

Förhoppningsvis fin, men.. det vet man ju aldrig, jag brukar alltid få lite
estetsiska-ryck och vilja måla, göra fina paket eller annat som är pyssligt,
och oftast så blir det.. inte så bra, haha!
Har inte fått samma gener som min konstnär till syrra direkt.. 
Menmen, så länge det är kul är jag nöjd ;) 

(dock blir jag alltid sur när det inte blir som jag tänkt, får försöka behärska mig, haha!) 

Ikväll blir det film-mys!
Dukar upp med lite hallon och blåbär till filmen och myser in mig i en filt,
säger bara en sak: SKÖN VILODAG!! 

Ha en skön kväll, imorrn äre torsdag! 

Haha tänk om man kunde göra såhär coola tårtor... ;)

Kommentarer
Postat av: Visan

Vadå! Du har ju gjort fantastiska tårtor och kakor och allt vad det har varit! =)



Skönt med lite vila, behövs det med för att träningen ska hålla =)

PUSS! <3

2011-11-24 @ 09:41:31
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback