Hemma!

Hemma, igen.
Kan ju sammanfatta helgen lite kort:
Världens bästa vänner, överraskningsfest och massa mys!

Haha, i lördags fick jag en överraskningsfest av dem bästa!
Så himla himla söta!
Jag som trodde det stod ett pizzabud utanför dörren när det plingade
(eftersom dem lurat i mig att dem beställt pizza så jag skulle öppna dörren)
Men i självaverket står det fler underbara kompisar utanför dörren!
Haha, gissa om jag blev glad!
Kunde inte hålla mig för skratt resten av kvällen,
det blev paj istället för pizza som dem hade gömt i ugnen och god äppelpaj till efterrätt!
Har jag söta vänner eller vadå!? 

Så efter det har jag varit med Wille hos hans mamma och bara tagit de lugnt.
Det har blivit lite springturer, god mat och massa mys :)

Så lite recovery från den hårda skolveckan!
Skönt :) 
Imorrn ska jag förövrigt till läkaren, har fått riktigt ont kring njurarna nu,
lite läbbigt, så hoppas dem kan ge mig något bra svar!
Skönt att ha fått en tid iaf, jag brukar va rätt dålig på att gå till läkaren annars..

Nä, nu tjatar W om att få se på film, så film får det bli!

Puss :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback