Huvudvärk :(

Har haft huvudvärk sen lunch idag, hoppas det inte är en förkylning till på G..! 

jaja, skolan har gått bra, lång dag idag, det kändes kan jag säga!
Riktigt segt mot slutet.
Men de va film sista lektionen, så det va lugnt ;) 

ikväll bär det av mot syrran för att käka mysmiddag med pannkisar
och imorgon bär det av till amsterdam! :D 
Längtar! 

Sitter och tröstäter praliner i hopp om att dem ska ge mig energi till att
göra klart skoluppgifterna, haha!
Fick ju lite fina praliner i födelsedagspresent, och ojojoj.
Inte nådigt hur goda dem är!
Olika smaker allihoppa, har fått kanel, rödvinsmak, saffran, vanilj, timjan och banan!
Haha, har 2 kvar nu, spännande att se vad de är för smaker ;)

Känns lite skumt.. inte ofta jag är såhär sötsugen, brukar inte alls vara riktigt sugen
på godis eller choklad, men nu helt plötsligt..
Men det är nog bara en period, vill dock inte ha ett beroende som förut..!
Det var riktigt jobbigt, klarade mig verkligen inte utan choklad/godis.
Men som sagt, är nog bara en period och inte konstigt när mörkret faller in
att man vill ha något gott, inte för mig iaf ;) 

Jaja nog om det! 
Ska kika så jag har packat klart allting nu :)
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback