Mindfulness.

Hade en föreläsning om mindfulness idag i skolan,
va faktiskt rätt intressant (iaf för mig som läst om det tidigare),
fick prova på lite övningar och sen få reda lite på vad det är och
hur man kan få in det i vardagen,
kan lindra stress och sömnproblem (en heldel andra saker också som kronisk smärta t.ex.) 
så kanske bra att köra på det när det börjar bli lite stressigt i skolan? 
Haha.

Nu ska jag börja kika på lite julklappar, har en del uttänkt redan faktiskt,
men först vill jag ha lite snö och julstämning, sen kan jag julshoppa! 
(haha hoppas det kommer snö bara..) 

Hörs senare :)
Puss

Åååh sugen jag blev på pumpkinsoup vi åt i amsterdam, gottigott!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback