Naked juice bar

Skolanidag gick helt okey, hade grym huvudvärk efter sista lektionen,
kände mig nästan sjuk igen.. :(
Men de var säkert bara överansträngning, säger vi haha ;) 

Jag Malin å Tess åkte till Gränby och tog en (dyr) smoothie på naked juice bar,
riktigt gott! :) 
Men smakar det så kostar det.. 40spänn för en mellan smoothie,
hmm.. lite dyrt kanske, men gott var det! :)

Satt å pratade om lite allt möjligt och bara slappade, skönt! 
Nu e jag hemma och ska plugga lite,
känns tråkigt att inte träna, eller fresten, det ska stå:
- det känns tråkigt att inte ha motivation till att träna
för de är just precis vad jag inte har!
Känns grymt tråkigt, har lixom ingen lust..
va likadant förra hösten också, när det vart mörkt och kallt.
Men förhoppningsvis så vänder det efter Amsterdam, och om jag känner mig själv
rätt så tror jag inte att jag kommer kunna hålla mig så länge till, haha ;)





Kommentarer
Postat av: Visan

Vi vet ju båda två att det går upp och ner och det måste man tillåta :) Det gör ingenting att det blir så, absolut ingenting. Man förlorar ingenting på att vila till sig lite, tvärt om. Träna är silver, vila är guld =)

Men båda behövs. PUSS snyggo ses ikväll!!

2011-11-09 @ 13:24:05
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback