Praktik!

Ingen sovmorgon för mig imorse inte!
Klockan stod på 04.50 och då fick jag liite bråttom mot slutet,
haha!
Nä, inget att skratta åt, det är alltför tidigt :(
Trots att jag är en morgon-människa så var det lite svårt att lämna den uppvärma
och sköna sängen..
men de gick! ;) 

Första dagen på praktiken idag! 
Det gick jätte bra, var lite småsvårt att hitta allting, akademiska är rätt stort om man
säger så, haha! 
Fick göra massa nytt redan idag, har lärt mig en heldel nya grejer :)

Imorrn jobbar jag kväll, så det är skönt att få lite sovmorgon måste jag säga..! 
jobbar från 13.30-21.30, nice! :) 

Förövrigt så blir det verkligen vilo-dag idag, tränat fullt ut hela veckan utan att ens ha tänkt
på det, har bara kört på!
Men det har kännts bra och jag har haft massa energi! 
Idag blir det iaf vilo-dag, känns riktigt skönt att få vila faktiskt, nu när man hunnit ikapp såattsäga.
har huvudet proppfullt med nya ord, både latinska och svenska, haha
svårt att hålla reda på allt, så lite proppat i huvudet och efter att ha gått omkring hela
dagen känner jag mig rätt slut i fötterna

Så nä, nu blir det TV:n och vila fötterna 
Puss! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback