Seg runda!

Stack ut på en 7.09km löptur,
har aldrig gått så segt som idag, haha!
Men det är bara att bita i det sura äpplet, för dåliga gånger kommer. tyvärr! 

Lite tråkigt att det gick så himla segt, men all träning är bra träning
och jag är glad att jag ens kom ut idag!
Efter 1veckas vila är man riktigt seg, haha! 

Sen kanske jag kan skylla på att jag inte hade någon musik,
glömde min ipod hos syrran, man blir lixom peppad på ett annat sätt. 

Men som sagt, jag är glad att jag ens kom ut, och om inte annat tränade psyket lite,
väl ute ville jag verkligen bara ge upp och springa (gå haha) hem igen,
men jag pushade mig och tog mig runt hela rundan,
och det är jag nöjd över! :)

Provade pulsklockan idag, tycker den är ganska svår att ha o göra med, den vill inte
riktigt dit jag vill..
Va svårt att fatta alla funktioner, och sen vet jag inte om jag vågar lita till 100% på den heller,
eftersom det är den första jag testar så har jag inte något annat att jämföra med,
men efter att ha läst lite om den på internet så verkar den ändå
vara ganska bra, så jag får sätta mig någon dag och läsa igenom instruktionsboken :)

Snart kommer min fina vän Tess förbi på lunch,
jag lagar hälso-pannkisar med goda tillbehör som ni självklart ska få receptet på sen!
(för jag kan lova er, demhär blir goda!!)

Ha en bra dag, och kom ihåg:
Dåliga gånger kommer, oavsett vad det handlar om,
det gäller att hålla modet uppe och klara er igenom dem,
sen komma därifrån starkare! Ge inte upp

ALL träning är BRA träning! 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är en fantastisk tjej Sussi, jätte fin blogg och bilder.

2011-11-19 @ 19:17:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback