Sjuk igen!?!?

Nä..
Fick hvuudvärk lagom till sista lektionen och tänkte att det brukar gå över
när jag tränar, så drog till gymmet i hopp om att det skulle gå över,
men istället fick jag VÄRLDENS sämsta pass,
haha, hade lika gärna kunnat gå hem ungefär, fick absolut ingen kontakt,
och det kändes inte alls bra,
så jag gick in och duschade och bytte om,
var helt skakis och mådde verkligen jätte dåligt,
har ingen aning om varför, jag har ätit bra hela dagen och inte käkat något
konstigt, däremot så var min puls mycket högre än vad den brukar vara,
den låg på runt 65/min och den brukar ligga runt 58/min eller lägre.
Kan ju tyda på en infektion i kroppen..

Jobbigt jobbigt..
hoppas det går över snart!
Hoppas ni haft en bättre dag än mig, haha!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback