Träning!!

Äntligen har min motivation till träningen hittat tillbaka till sin rätta plats :)

Har gjort upp lite av ett kost och träningsshema nu fram tills 1januari,
mest för att se hur de kommer gå att följa ett schema och om jag kommer
bli mer motiverad utav det. 
Iallafall så står kondis med stora bokstäver på mitt schema för tillfället!
Blir mycket löpning/spinning och högintensiva pass!

Främst för att jag verkligen vill satsa på min kondis nu då jag vill springa mitt
första lopp i vår!
Det blir nog milen då, känner mig inte redo för att kasta mig in i ett marathon
på direkten kanske, haha ;) 
Men milen eller kanske satsa på en bra placering på 5km?

Nja vet inte riktigt än, får se hur det ser ut längre fram, men mitt mål är iaf att
springa milen på loppet! :) 

Så lite därför tänker jag satsa på konditionen nu, har lagt upp ett kostschema också,
fast inte något superseriöst schema utan mer en översikt, lite bra att hämta
motivation ifrån när man bara vill ge upp (vilket händer ibland, då gäller det
att ha en bra backup som passar en själv).

Oftast när jag får mina små "tränings-dippar" så handlar det främst om att jag inte ser något
mål med det jag gör, nu har jag ett mål att kämpa mig fram till,
och det känns skönt! :) 

Passande till ämnet så hittade jag precis en pulsklocka här hemma från polar, oanvänd?
Nu gäller det bara att försöka få den att fungera, har bytt batteri nu,
så håll tummarna för att den funkar!
:)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback