Trött som få..

Blev en ganska stressig dag på jobbet, mycket att göra och spring lite
överallt, men tiden gick fort, haha :) 

Åkte iväg och gymmade imorse, det var skönt att få "komma tillbaka", efter min
(korta) paus :)
Körde axlar/rygg och ass!
Gick bra idag, trots att jag inte fick någon riktig kontakt med ryggen, det var svårt att få till övningarna
ordentligt då jag tappade koncentrationen på just ryggövningarna(...?)
Men bättre lycka nästa gång!
Efter det blev det en snabb vända på stadium för att byta hopprepet jag köpte
till pappa då de gick sönder efter första användningen, och casall brukar ändå ha
bra kvalité på sina grejer?
Produktfel antagligen, så fick en ny iaf och hoppas på bättre lycka denna gång :) 

Kom såklart på att jag har en tenta som ska in på onsdag nästa vecka..
Ska sälja frälsning till andra, och i dethär fallet ska jag få buddhister att bli hinduer,
så ska försöka fixa med det imorgon!

Nä nu ska jag verkligen hoppa i säng!
Inatt, eller imorgon väldigt väldigt tidigt kommer W hem från sitt nattpass på arlanda,
mysigt!

Puss :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback