eh, 1177???

Skulle ringa 1177 för att jag fått så grymt ont över vänster njure,
sitter i mer än 10min och väntar på att någon ska svara,
så är de nån tant som svarar,
jag berättar vart jag har ont och tänkte kanske att man kan få lite råd om vad det är,
eller kan bero på,
men de enda svaret jag fick va: Ring din husläkare, kan du numret? 611050 mh, hejdå.
QUE?? 
Hann ju knappt säga symtomen innan hon la på.
nää, fan va surt.
Och jag som aldrig kommer iväg till läkaren.
Kändes verkligen inte proffessionellt!

Äh jaja. Får hoppas på att de går över imorgon.
Jag som verkligen hade hoppats på ett löppass idag länner mig grymt seg,
trött och har ont, så nja.
Dessutom sjukt hungrig, åkte till tandläkaren på lunchen för att laga ett hål,
(som jag fått panik inför eftersom jag verkligen inte gillar sprutan man får
och bedövningen, men jag var cool och körde the hard way utan bedövning!
fast kan ju erkänna att det inte var så stort, så gjorde faktiskt inte ont, hehe)
då tänkte jag ju inte på att jag inte får äta på dem närmsta timmarna..
Nä, inte den bästa dagen kanske, så jag hoppar i mina mys-brallor, slänger på mig
en skön hood, ner i soffan med en kopp te!
För man får väll dricka?

Förövrigt ska jag göra min detox-musli och baka SUPERnyttiga proteinmuffins som ni
ska få receptet på! 

Hörrrrrs :)
Imorgon blir det....
SPINNING! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback