Märks de att jag har tråkigt?

Det flög in en bananfluga i min näsa nyss..
Stackarn. Det är bananflugor över hela huset, skyller på äpplena som
ligger framme överallt.
Luktar gott gör det iaf, äpplena alltså.

Haha, känns som att man bara sitter och äter.
Gör faktiskt inte så mycket annnat, eller jo,
jag gör maten också.

Enda ansträngningen jag gjort idag var när jag skulle göra bananglassen,
var faktiskt jobbigt att behöva trycka ner mixen bland dem frusna bananbitarna,
de är faktiskt ganska tungt.
dock blev inte glassen lika god som den brukar bli, kanske är för att de är måndag
och ingen lördagskänsla?
Var ju hos Lovisa igår och berättade glatt att jag hittat ett glasspaket i frysen,
men när jag kom hem insåg jag att de var mat i glasspaketet, inte glass.
Är jag förvånad? Nej.
Tur nog så märkte jag de igår kväll och slängde snabbt in några bananer i frysen,
hehe, de ska va gott om man ska va sjuk :)

Nä, nu är jag snart frisk.
Ska till skolan imorn har jag bestämt mig för, sen tandläkaren.
Så, jag är frisk!
Har upptäckt att jag har en cam också, hihi kul




Gooood bananglass :))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback