tired....!

Ökej.
Nu har jag fått maaassa gjort inför imorrn :) 
Har bakat 2st kladdkakor jag ska ha till efterätt, såklart så kunde jag inte hålla
mig från att ha i massa konstiga ingredienser (hehe)
Nä, inte konstiga, men banan är väll inte supervanligt att ha i en kladd kaka ;p
Så blir en banankladdkaka och en apelsinkladdkaka,
kan säga redan nu att jag lägger 100spänn på att apelsin kladdkakan blir uppätten först,
för fan va god smeten va!!! (de va iofs banansmeten med, men mina erfarenheter
av konstiga ingredienser är att folk är för fega för att smaka, tyvärr)
Ja, att slicka skålar är en självklarhet när man bakar ;)! 

Hann dock inte gå på spinningen idag, men jag har ändå ont i halsen så behöver ändå vila :)
Sen handla mat, köpa in twister (spelet, hihi :D) och ballonger i massor! 
Har även fixat mitt rum och börjat lite smått med städningen.

Blir lite att göra imorrn, så funderar på att hoppa i säng och vakna pigg å utvilad imorrn,
har ju en del att göra om man säger så, haha.

Jaja, hoppas ni får en fin fredag, PUSS :) 

Bild och recept kommer ut på båda kladdkakorna om dem får godkänt imorgon, de återstår att se ;) haha

Blir en bild på en bakande sussi bara för att de passar in i inlägget, hihi :)
Ungefär såhär ser det ut varje gång jag bakar,
kladdigt, degigt och superdupergott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback