WIHO, löptur!

Vart, som jag trodde, en riktigt skön springtur!
Höll en hastighet på 10.87km/h, och blev 6 nöjda km!
Kände inte för en långtur idag, mörkt i skogen, lerigt och nja...
Däremot när jag väl var ute vart jag sugen på att springa mer,
men ökade istället tempot och tog ut mig på dem sista kilometrarna,
kändes riktigt skönt efter helgens joggingtur som inte alls gick lika bra.

Nä, nöjd e man! Dock så blev det riktigt mörkt på hemvägen när jag
skulle springa genom en skogsbit,
hade jag sprungit några minuter senare hade jag knappt sett om det
var en gubbe eller ett träd framför mig, så lite läskigt vart de allt på hemvägen,
haha, men de fick mig bara att öka tempot ;) 

Nä, nu blir det middag!
hoppas ni har haft en bra måndag! :) 
Puss

Haha lite halvtöntig mobilbild ;p
Provade dessutom mitt nya underställ jag köpte från new body,
riktigt bra var det!
Lagom varmt, satt perfekt och kändes jätteskönt att ha under jackan!

Kommentarer
Postat av: Visan

Jo det var det jag tänkte på, beror på vad man jämför med, jag jämförde med ett marathon ;) Annars var det långt :)

Riktigt bra tempo!! keep up the good wörk! PUSS snyggo

2011-10-24 @ 21:29:01
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback