Gym!

vaknade upp bredvid en söt pojkvän imorse, blev frukost gjord på min
"vanliga" gröt med pumpakärnor och rivet äpple, till det ett glas smothie
gjord på blåbär/röda vinbär 1banan och lite yoghurt å havremjölk.

Jag höll mig väldigt mätt ända fram till lunchpasset,
hade med mig ett mellis som jag tänkt ta innan passet, men var fortfaranade jätte
mätt, så de slank ner efter träningen ist. 

Idag blev det styrka, axlar, bröst och ben.
De känns kan jag säga! 
Är alldeles skakig i benen och axlarna, de va så illa att jag hade problem med att få
upp låset på mitt skåp.. haha!
Men de gick väldigt bra idag faktiskt!
Sen körde jag lite crosstrainer på de i 20min, så de blev ett riktigt lyckat pass :) 

Efter de blev det mitt proteinmellis jag hade med mig;
Keso m. blåbär, pumpakärnor, mandlar, hasselnötter, banan och lite äppelmos, gooott!
Dock tycker jag fortfarande att de är svårt att hålla kosten vid lunchpass,
eftersom jag inte hade med mig så jätte mycket av mitt mellis
så tog jag en knäckebrödmacka och lite fil här hemma också,
men de blir himla sent, att äta lunch vid halv 3 är ju inte det bästa..
haha, nej men jaja, så kan de bli! :) 

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback