Lördag- bröllop!

Igår blev det ett spinning-medel pass efter skolan, 
kändes skönt att få ta ut sig lite en fredags eftermiddag ;)
Nä, men de va faktiskt första gången jag körde spinning medel,
har bara gått bas än så länge eftersom jag trott att medel var stenhårt,
men de visade sig att de passade mig väldigt bra faktiskt :)

Helt slut i benen efter passet gick jag ner på stan för att kolla efter ett par
örhängen till bröllopet, och hittade ett par fina :)
Sen åkte jag till Lovisa och träffa Ida å Felicia där, mysigt hade vi med en god
broccoli/spenat gratäng och paj till efterrätt :) 
Helmysigt var de!

Idag är det bröllop som står på shemat, jag är faktiskt lite nervös.
Första gången som jag går på bröllop så de ska bli roligt!
Ännu bättre eftersom det är min fina kusin Jenny som gifter sig! :D 
Har målat naglarna och ska snart in i duschen, ska bli kul att få klä upp sig! 

Vi hörs, puss :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback