Måndag=cirkelfys!

Måndag igen då! :) 
Det betydde cirkelfys för min del iaf, åkte från västerås imorse,
åt frukost på bussen som bestod av keso, nötter från risenta (anja pärson skogsbärs lycka),
och lite musli som jag blandade i keson med skivad banan.
Blev en god frukost på bussen till uppsala, de dumma var bara att jag glömt sked..
måste jag säga att de blev kladdigt?
Försökte äta med locket till keson ist(?) haha, gick som de gick, men fick i mig allt iaf :)
Nästa gång ska jag bara se till att ha med mig en sked, tur att de inte va så många på bussen..

Så med en bra fukost i magen stack jag iväg på mitt lunchpass,
blev ett hårt cirkelfys pass, körde samma pass förra veckan och jag kan säga att de tog mig
ungefär 6dagar innan träningsvärken försvann,
de va ett grymt pass och en förjävla träningsvärk fick man!
Så nu var de dags igen, får se hur kroppen mår imorgon, hehe ;) 

Nu blir det plugg, körkortsteori!
PUSS :) 

'
Nån random bild jag tog förra året :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback