Pilates!

Ledig idag, sköööönt!
Vaknade å låg å drog mig läänge i sängen, lite lagom skönt sådär ;)
Sen blev de en god frukost, med te, äggmacka och keso blandat med fil toppat
med lite nötter och annat gott :)
Sen blev det vidare in till stan för att fika med tess och emil,
var super mysigt, längesen man träffade emil, så de blev några timmar man satt där, haha,
gick ner på stan och kollade lite efter skor också, men hittade inga :/

Efter de så åkte jag å Tess vidare till campus för att prova på ett pilates pass,
sagt å gjort, kul vare!
Det var lite annorlunda träningsform, men de var roligt att prova på
och absolut något jag skulle kunna tänka mig göra om!

När jag kom hem fick jag en glad nyhet, hade nämligen fått hem löparjackan fårn CRAFT
som jag gått å väntat på i typ några månader, haha!
Den satt perfekt och var jätte skön, så de känns bra att äntligen ha fått en
vettig jacka att springa i så slipper jag gå å sno mammas hehe.. ;p
,

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback